
A hotel négy rendezvényteremmel, ezen beül egy konferencia teremmel, három szekcióteremmel és egy 200 négyzetméteres kiállítói területtel rendelkezik. A rendezvénytermek a 21. századi technikai követelményeknek megfelelően lettek kialakítva.
A konferencia termek a beépített technikai eszközöknek és méretüknek köszönhetően: csapatépítő tréningek, üzleti konferenciák, befektetői klubbok, évértékelő meetingek, stratégiai menedzsment fejlesztések, továbbképzések, stressz menedzsment és asszertivitás tréningek, coachingok, indoor és outdoor programok, konfliktus kezelő tréningek, ad hoc meetingek, business experience szolgáltatás és folyamaturaló tréningek, utód- és karriermenedzsment tréningek, személyiségfejlesztő tréningek, szakmai napok, szakmai fórumok, vevőtalálkozók, partnertalálkozók, ügyféltalálkozók, fogadások, üzleti találkozások, felső vezetői tréningek, taktikai megbeszélések, vezetőképzések, ankétok, protokoll rendezvények, kick off meetingek, workshopok, sajtótájékoztatók, termékbemutatók megrendezésére és lebonyolítására alkalmasak.
A széles sávú wi-fi és vezetékes internet használata, a szinkrontolmácsolás (1+6 nyelvre), a több helyszínes audió és videó konferencia technikai kivitelezése, projektor és vetítővászon (mobil és beépített), flip chart, jegyzettömb, toll, lézer mutató pálca, erősítők, csíptetős mikrofonok, hangfalak, kézi vagy asztali mikrofonok, CD lejátszók, DVD lejátszók, lap topok, LCD TV (26”), LCD TV (32”), LCD TV (42”), URH egér, nyomtatók, hangosítás, hangrögzítés, technikusi asszisztencia, szavazó rendszer, bemutató standok, pulpitusok, színpad, táncparkett, ruhatár és business center szolgáltatások, fénymásolás szolgáltatás (színes, fekete-fehér), scannelés (színes, fekete-fehér), fax küldés- fogadás, fordítás, gépelés, laminálás, fűzés) a nap 24 órájában igénybe vehetők.
A rendezvények catering szolgáltatással (üzleti reggeli, üzleti ebéd, svédasztalos büféebéd, svédasztalos büfévacsora, 4 – 5 fogásos tányérszervizes ebéd vagy vacsora, állófogadás, délelőtti és délutáni kávészünet bekészítések) együtt is megrendelhetők.
A 200 négyzetméteres kiállítói terület, kiválóan alkalmas, állófogadások, workshopok, kiállítások, divatbemutatók és termékbemutatók lebonyolítására.
A Hotel Divinus***** egyedülállóan, kamerával megfigyelt, zárt mélygarázsa 200 parkolóhellyel áll a konferenciára érkező vendégek rendelkezésére.
A 2009-ben elnyert Aranynap díj megszerzésével, a szálloda a legjobb vidéki ötcsillagos konferencia szálloda címet nyerte el a szakma elismerésének és megbecsülésének jeléül.
Kérje személyre szabott ajánlatainkat!
Telefon: +36 52 510 920; +36 52 510 930
E-mail: sales@hoteldivinus.hu, sales3@hoteldivinus.hu